úterý 18. listopadu 2014

Nakonec 4 "mrazáčci"

Dny ubíhají neskutečně pomalu... je to 4. den od embryo transferu a já už mám chuť si dělat těhotenský test. Vím, že je to nesmysl, že to ještě nemůže být uhnízděné, ale láká mě to. Na dnešek jsem se těšila, protože jsem měla volat do laboratoře, aby mi sdělili, jestli nám zbylo něco na zmražení. Ale teď už mi zbývá jen čekat, kdy si budu dělat test a nebo přijde menstruace... a bude to ještě dlouhých 10 dní.

Nicméně dnes jsem volala do té laboratoře a i když jsem moc nedoufala, i tak jsem byla nervózní. Když jsem se konečně dovolala, tak mi paní doktorka řekla, že nám zamrazila 4 embrya... "Prosím? Říkala jste 4?" A ona na to: "Ano, 4... 2 jsou dobrá a 2 horší, ale když už jsem mrazila a je to za stejnou cenu, tak jsem zamrazila všechny, které se dál vyvíjely." 

Takže malé shrnutí... nejdříve mi paní doktorka řekla, že z celkových 6 vajíček se 2-3 vyvíjí ideálně, z toho mi vybrali jedno nejlepší a to mi zavedli. Ta další 2 se zřejmě dál vyvíjela dobře. U těch je prý i velká šance, že budou po rozmrazení použitelná. Ale pro jistotu nám ještě zamrazili další 2, která se nevyvíjela úplně ideálně, ale třeba by to bylo lepší než nic. No a jedno tedy zřejmě nepřežilo. Dostala jsem patřičné údaje a pokyny, jak a na jaký účet poslat peníze za mražení, paní doktorce jsem poděkovala za dobré zprávy a položila telefon se slzami v očích... :-).

Pak jsem tu skvělou zprávu volala manželovi a ten radost projevil tak, že říká: "A to nám přihodili nějaký 2 cizí vejce, když tam předtím byly jen další 2...?" Jojo, je zlatej :-)

Neumím popsat, jaký pocit jsem měla. Radost, štěstí, úleva... asi hlavně ta úleva, protože můžeme ještě zkusit další pokus (za předpokladu, že to tedy teď nevyjde), aniž bych musela absolvovat znovu hormonální stimulaci, narkózu a odběr vajíček, bolesti břicha, nervy, jestli se podaří oplodnění, jestli se budou dál vyvíjet a kolik jich bude... Mohlo by to to být dobré znamení, že když máme tentokrát "mrazáčky" na další pokusy, tak je třeba ani nebudeme potřebovat... kéž by!

Žádné komentáře:

Okomentovat