pátek 30. května 2014

Máme 5 embryí

Dneska jsem volala do laboratoře v CARu, abych se dozvěděla, jak se tam daří našim "drobečkům". Byla jsem z toho docela nervózní, je to opravdu zvláštní pocit. Normálně jsme zatím vždycky čekali, jestli otěhotním nebo ne, ale tentokrát se to děje někde ve zkumavce, daleko od mého těla... 

Každopádně paní doktorka mi sdělila, že se podařilo oplodnit 5 vajíček a máme tedy 5 embryí, které se začaly dál vyvíjet. To nedozrálé vajíčko nedozrálo a jedno další nebylo geneticky v pořádku. Ale 5 je dobrý počet, je to dobrá zpráva :-)

Nicméně ještě není vyhráno, všech 5 embryí se nemusí dál vyvíjet. Nezbývá než čekat, jak si povedou. Teď už je to na nich, jak silní budou. Ale nepřestávám věřit! Věřím, že se najde minimálně jedno, které bude dostatečně silné a přežije a budou mi ho moci zavést do dělohy. Kdyby jich přežilo víc, mohli bychom si je nechat zmrazit. 

Dostala jsem ještě 3 balení Utrogestanu, což jsou údajně nějaké další hormony na podporu růstu sliznice, aby se tam embryo mohlo pěkně uchytit. 

V pondělí v 10:15 mám přijít na embryotransfer. Do té doby se víc nedozvíme a musíme jen věřit, že jsou to drobečci bojovníci a zvládnou to :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat